- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Dieses Video ist nur für Cloud Champion-Benutzer verfügbar. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich, um fortzufahren.
Session Information
Tags
ZielgruppeTechnisch
InteressenbereichDynamics 365 Customer ServiceDynamics 365 Field ServiceDynamics 365 SalesDynamics 365 Marketing
FormatOn-Demand
SpracheEnglisch
LösungsbereichBusiness Applications
Firma bestätigen
Unternehmensdaten werden von Clearbit zur verfügung gestellt. (www.clearbit.com)
Sollten Sie Probleme haben, können Sie uns gerne kontaktieren
Vorkommt in
MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
Empfehlungen

MB-800 Microsoft Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Session 4

MB-800 Microsoft Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Session 3

MB-800 Microsoft Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Session 2

MB-800 Microsoft Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Session 1

Data Innovation